loading...
بازیهای بینهایت فشرده
پویا حسین زاده بازدید : 552 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه ی فوق فشرده ی بازی خاطره انگیز GodFather 1 برای PC | www.MihanGame.com

با سلام خدمت شما دوستان عزیز … امروز دانلود بازی اکشن و زیبای GodFatherرو براتون آماده کردم. این بازی را می توان در سبک بازی پر طرفدار Mafia دانست. این بازی خاطره انگیز ، توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای PC نسخه اول آن در سال ۲۰۰۶ منتشر شد ، بازی پدرخوانده که بر پایه کتاب زیبا ماریو پوزو و فیلم کلاسیک ماندگار پدخوانده فرانسیس فورد کاپولا ساخته شده است یکی از زیباترین و مهیج ترین بازی های سبک اکشن سوم شخص است. این نسخه نسبت به نسخه ی اصلی در حد بسیار زیادی فشرده شده است. یک بازی کلاسیک با داستانی بسیار جذاب و ماجراجویانه دارد و شما در آن می توانید در شهر به طور کاملا آزاد قدم بزنید ، ماشین های مختلفی بدزدید ، از دیگران باج گیری کنید ، اسلحه و تجهیزات جنگی بخرید و …. نسخه کامل این بازی فوق العاده زیبا را می توانید هم اکنون از سایت جدید ترین بازیهای فوق فشرده به صورت رایگان دانلود نمایید.

پویا حسین زاده بازدید : 455 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

1314721092344 دانلود بازی Brothers in Arms: Road to Hill 30

 

این بار بازی جذاب Brothers in Arms: Road To Hill 30 را برای شما آماده کرده ایم. یکی دیگر از سری بازی های بسیار زیبا و پر هیجان و محبوب در رابطه با جنگ جهانی دوم
محصول کمپانی یوبی سافت که با عرضه خود در سال ۲۰۰۵ نظر تمامی منتقدان بازی های رایانه ای را به خود جلب کرد. این بازی بسیار زیبا را می توان رقیب سر سخت بازی های پرطرفداری همچون مدال افتخار و یا ندای وظیفه دانست که طعم شیرین مبارزات پرهیجان جنگ جهانی را با گرافیک بالا و فیلم نامه مهیج خود برای بازیکن به ارمغان می آورد.

پویا حسین زاده بازدید : 308 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Mars War Logs 2013 با لینک مستقیم + کرک

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Mars War Logs که در استودیو بازیسازی Spiders ساخته شده و سپس کمپانی Focus Home Interactive آن را برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر نموده است ، این بازی یک ترکیب بسیار عالی از اکشن و RPG می باشد که گیمرها را سفری در اعماق سیاره مریخ خواهد برد ، ۲۰۰ سال از کشف مریخ می گذرد و انسان ها در این سیاره به زندگی مشغول شده اند اما اتفاقاتی غیر قابل پیش بینی باعث می شود که موجودات وحشتناکی به وجود آیند که زندگی بشر را تهدید خواهند کرد ، ۲ موجود برای هویت خود در سرتاسر یک سیاره خراب شده شروع به گشتن می کنند، با نبردهای خونین مواجه می شوند که رهبران گذشته ی این سیاره را از میان بر می دارد. گاهی وقت ها این دو از هم جدا، گاهی با دشمنان مشابه نبرد می کنند، هر دوی آن ها منشاء ظهور دوره ای جدید می باشند

 

 

 

 

پویا حسین زاده بازدید : 704 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

پویا حسین زاده بازدید : 286 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز ندای وظیفه 1   Call of Duty 1

 

دانلود بازی بسیار زیبا و خاطره انگیز ندای وظیفه ۱ – Call of Duty 1

در آن زمان که این بازی یعنی ندای وظیفه منتشر شد مانند توپ در دنیا صدا کرد و به راحتی می توان گفت یک انقلابی در علم بازی سازی ایجاد کرد هنگامی که این بازی به دست کاربران می رسید همه متعجب شدند و همه جا حرف از این بازی بسیار زیبا بود و شرکت سازنده ی ندای وظیفه نشان داد که ساخت این بازی و پر فروش شدن این بازی اتفاقی نبوده در نسخه های بعدی این بازی همه در یافتن که چه فکری پشت ساخت این بازی هست و اکنون که دیگه به همه ثابت شده بازی ندای وظیفه جزء بهترین بازی های دنیاست و اکنون که نسخه ی عملیات سیاه (Black ops) منتشر شده کسی با این امر مخالف نیست اما بد نسیت سری هم به گذشته بزنیم و کمی تجدید خاطره کنیم با بازی ندای وظیفه ۱ که سراسر هیجان و جنگ سخت است که پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید

پویا حسین زاده بازدید : 305 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Dead Island Riptide نسخه RELOADED

 

نام بازی : Dead Island Riptide

کرک شده : RELOADED

سال انتشار : ۲۰۱۳

ژانر : اکشن | نقش آفرینی

توسعه دهنده : Techland

زبان : انگلیسی

امروز برای شما کاربران عزیز بازی بسیار زیبای جزیره ی مرده را آماده کرده ایم.این بازی مانند دیگر بازی های تولید شده در سال ۲۰۱۳ در سبک ترسناک می باشد و طبق معمول دشمنان نیز از جنس زامبی ها هستند.در نسخه قبلی بازی مشاهده کردید که بازیکنان با یک قایق از ان جزیره فرار کردند و به امید فردایی روشن دل را به دریا زدند.اما در این نسخه خواهید دید که امیدشان نا امید خواهد شد.آن ها در این نسخه با سیر عظیمی از زامبی ها مواجه خواهند شد که البته این وظیفه شماست تا با آن ها مقابله نمایید.بازی دارای ویژگی های جدید و بسیار عالی می باشد ه شما در حین بازی این ویژگی های را متوجه خواهید شد.از لحاظ گرافیک بازی بسیار پیشرفت داشته است و مانند تمامی بازی های منتشر شده در این سال از گرافیک خوبی برخوردار است.

پویا حسین زاده بازدید : 484 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

 

بازی Left 4 Dead 2 یک بازی اول شخص، به سبک اکشن،زیبا و پرطرفدار که از طرف کمپانی بزرگ Valve منتشر شده. سازنده سری بازی های بسیار مطرح Counter Strike و Half-Life این بار با اکشن Left 4 Dead سبک نوینی از بازی های اکشن آفلاین و آنلاین و انفرادی و گروهی را برای علاقمندان عرضه کرد. داستان بازی تقریبا همان داستان نسخه ی اول است فقط با کمی تغییر در نام شخصیت ها و همین طور محل انجام بازی (!) بازی در سال ۱۹۹۴ رخ می دهد . از جنوب آمریکا و شهر Savannah شروع می شود و به New Orleans ختم می شود . در این بازی هم چهار نفر با همکاری با یکدیگر قصد دارند تا از دست زامبی ها فرار کنند . این چهار نفر هم مثل L4D به هیچ وجه همدیگر را نمی شناسند . تنها نکته ای که در این قسمت بحث برانگیز شده است این است که در L4D 2 شهر Savannah به ویروس آلوده نشده است و هنوز معلوم نیست که چرا شهر به ویروس آلوده نشده و می توان گفت یکی از ابهامات بازی خواهد بود.  Coach ،Rochelle ،Ellis و Nick نام شخصیت‌های جدید است. در همه نقشه‌ها قابلیت بازی مشارکتی وجود دارد. علاوه بر این یک حالت مسابقه‌ای تازه نیز طراحی شده است.

پویا حسین زاده بازدید : 1261 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی God of War II نسخه کم حجم برای PC

 




بازی God of War یا خدای جنگ یکی از محبوبترین بازیهای کنسول پلی استیشن می باشد که تاکنون ۴ نسخه مختلف از آن به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده و یکی از بهترین عناوین این کنسول محسوب میشود . تنها نسخه ای از بازی God of War که برای کامپیوتر عرضه شد نسخه دوم آن بود که آنرا بصورت فوق فشرده برای دانلود قرار دادیم . در بازی God of War II ادامه داستان بازی God of War I روایت می شود . جایی که کراتوس به خدای جنگ تبدیل شده و قدرت زیاد باعث طغیان او شده و در به همراه سپاهش در حال ویرانی یونان است . اینجاست که آتنا وارد میدان میشود و او را از سمت خدایی عزل میکند و زئوس هم به مجسمه ای عظیم جان میدهد تا کار کراتوس را برای همیشه تمام کند . اما کراتوس او را شکست میدهد و …

از ویژگیهای منحصر به فرد سری بازی خدای جنگ می توان به کومبوها و حرکات ترکیبی زیبای کراتوس اشاره کرد که جزو ویژگیهای اصلی بازی محسوب میشود و داستان جذاب بازی در کنار گرافیک بسیار خوب آن این اثر را تبدیل به یکی از بهترین عناوین تاریخ بازیهای کامپیوتری کرده است . محیط ها و جزئیات در بازی God of War II به خوبی طراحی شده اند و با پیشروی در بازی و درگیری با غولهای مختلف میتوانید به سلاحهای آنها دست پیدا کنید و با بدست آوردن امتیاز این سلاحها را آپگرید نمایید . از دیگر نکات مثبت بازی می توان به وجود معماهای متنوع در بازی God of War II اشاره کرد که برای عبور از مراحل نیاز به حل آنها خواهید داشت . اگر از علاقمندان به بازیهای اکشن هستید فرصت دانلود بازی God of War II نسخه کم حجم برای PC را با لینک مستقیم از دست ندهید .

پویا حسین زاده بازدید : 1234 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

این بازی رو دانلود کنید پیدا نمیشود
مخصوصاً اگه سیستم شما قدیمی است!!!

سلامی دوباره به همه ی بازدید کنندگان گرامی امروز نسخه جدید بازی کشتی کج با نام WWE '14 SPECIAL EDITION که در همین سال یعنی سال 2013 میلادی توسط طراحان عضو سایت AKONAMI برای کامپیوتر ساخته شده و دارای کشتی گیران و تیم های جدید و به روز است، و برای اولین بار در سایت جدید ترین بازی های فوق فشرده قرار دادیم تا طرفداران این بازی دانلود کنند و لذت ببرند.

 


از استارهای این بازی :
The Shield
Team Hell No
Big E Langston
John cena
Sheamus
Mark Henry
Ryback
Randy Orton
Fandango
Alberto Del Rio ادامه مطلب + دانلود

پویا حسین زاده بازدید : 8402 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود کشتی کج 2013

 

توجه ! نسخه جدید با لینک اصلاح شده قرار داده شد
سلامی دوباره به همه ی بازدیدکنندگان عزیز سایت جدید ترین بازی های فوق فشرده، به خاطر درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتیم نسخه کامپیوتری بازی WWE 13 رو برای اولین بار در سایت جدید ترین بازی های فوق فشرده قرار دهیم تا شما بتوانید این بازی رو دانلود کنید و لذت ببرید.

این بازی کیفیت خوبی دارد و از هیچ کنسولی تبدیل نشده و توسط طراحان سایت akonami برای کامپیوتر ساخته شده و همچنین ویژگی خوب این بازی اجرای آن بر روی سیستم های قدیمی مثلاً کارت گرافیک 128 به بالا و... است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 965
  • بازدید کلی : 65,058