loading...
بازیهای بینهایت فشرده
پویا حسین زاده بازدید : 246 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

Mortal Kombat II بازی به یادماندنی و کم حجم مورتال کمبت Mortal Kombat II

 

مورتال کمبت یا همان Mortal Kombat یکی از فیلم هایی هست که از درجه خشونت بسیار بالایی برخوردار بوده که پس از ساخت اولین نسخه از آن در سال 1995 طرفداران بسیاری را برای خود جمع آوری کرد. البته قبل از ساخت فیلم پرفروش آن چند نسخه بازی ( اولین نسخه در سال 1992 ) برای کنسول قدیمی SEGA ساخته شده بود که همین امر به معروفیت آن کمک بسیاری کرد. ورژن های جدید این بازی هنوز که هنوز است با سبکی دو بعدی ولی گرافیکی خارق العاده ساخته می شود و سری های قدیمی نیز با همین سبک انتشار یافته است.

Mortal Kombat II دومین نسخه از این مجموعه بسیار محبوب بوده که در آن 12 شخصیت و کارکتر اصلی وجود داشته و هر یک از آن ها مهارت ها و فنون مخصوص رزمی خود را دارند. هم چنین با فشردن چندین دکمه به حالت رمز هر یک این کاراکتر ها فنون خارق العاده ای انجام می دهند که موجب حیرت گیمر می شود ! از جمله ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به قابلیت دو نفره بودن , چندین مرحله مختلف برای نبرد , محیط های ترسناک و هیجان آور آن اشاره کرد. این نسخه از بازی بدون نیاز به هیچ مبدلی قابل اجرا بر روی کامپیوتر می باشد.

پویا حسین زاده بازدید : 530 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

*** دانلود از سرورای قدرتمند Hipfile ***
Language(s): English
Release: ۰۹-۲۰۱۲
Platform: PS3
Genre(s): Action
Publisher: Capcom
Size: ۹٫۴۶ GB
PACK DLC

*** نسخه PSN به پست افزوده شد***
Region: [US] NPUB30984
Release by: gambaa
Size: ۹٫۸ GB
Language: Eng, Fra, Spa, Ger, Ita
Resident Evil 6 cover ps3

Resident Evil 6 cover ps3

 

 

پویا حسین زاده بازدید : 237 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  | 

 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

اینبار هم بازیکن می تواند سلاح خود را کاملاً ارتقاء داده و اجزای جدیدی برای کارایی بهتر آن انتخاب کند. شاید این بهترین ایده برای یک IP بزرگ محسوب شود، زیرا اینبار بازیکن ها از آزادی عمل بالایی برخوردارند و می توانند به سلاح ایده آل خود برسند. در Dead Space 3 شما با دشمنان جدیدتری روبرو شده و گفتنی است که وقت کمتری نیز برای نابودی آن ها دارید. Bossها به مراتب زیادتر شده و از هوش مصنوعی بیشتری بهره خواهند برد. معماهای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده که به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شوند.بازی از گرافیک بالا و قدرتمندی بهره می برد و مانند گذشته توسط Visceral Engine ساخته می شود. اینبار ما با محیطی برف آلود روبرو هستیم، پس نباید جزئیاتی کمتر از واقعیت را ببینیم. به همین منظور Visceral Games صحنه و نورپردازی را طوری بر پرده بازی نقاشی کرده که از زیبایی آن بازمی مانید. اگر به تریلری که در E3 پخش شد، توجه کرده باشید، بعد از صحنه نبرد و درگیری ها به محیطی باز رفته و شاهد کوه هایی پوشیده از برف بودید که نور از پشت به آن می تابید و چنان منعکس می شد که از زیبایی حیران می ماندید. بازی از داستان خوبی بهره می برد و امید بیشتری نیز به این قسمت است تا Dead Space بتواند با قرار دادن المان های مختلف از نسخه های قبلی و ترکیب سبک اکشن و ترس نمرات خوبی را از بهترین منابع دریافت کند.

 

پویا حسین زاده بازدید : 288 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم تر Spec Ops: The Line برای PC

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۶ گیگابایت به پست افزوده شد|


بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

پویا حسین زاده بازدید : 405 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه فشرده بازی Viking Battle for Asgard



بازی Viking Battle for Asgard ساخته شرکت The Creative Assembly در سال 2012 میباشد و در سبک (Hack and slash, Action-adventure game) است این بازی را شرکت Sega منتشر نموده و در مد Single-player قابل اجرا است. بازی در سبک اکشن و حادثه ای و دارای داستان قوی و شخص سوم شخص است. در این بازی که شاهد جنگ های سخت و تن به تن هستیم به بازیکن این امکان را می دهد تا با بهره گیری از حداکثر ابزار های جنگجویی قدرت خود را افزایش دهد. همانطور که از نام بازی پیداست خط مشی داستان پیرامون وایکینگ ها اتفاق میافتد در واقع شما در نقش قهرمان این داستان بازی میکنید جایی که skarin برای کم کردن شر ارتش نابودگر برای مقابله با انها بر میخیزد. این ارتش که توسط نیرویی به نام hel هدایت میشوند مردم را به شدت مورد ازار و اذیت قرار میدهند و هر چه دارند را غارت میکنند شما در نقش skarin همانند سایر بازی های قهرمان پروری باید به مقابله با این ارتش جهنمی برخیزید. وایکینگ Leif Eriksson نشانی از شجاعت و خشونت است. ماجرای افسانه ای بازی به شهر آسگارد میرود شهری که پایتخت دشمنان، و ستم است. بازی خوب به مسائل جزئی خود پرداخته و تمرکز بیشتری بر روی بخش های مهم آن داشته است. در واقع بازی را میتوان نوعی RPG دانست که همین عامل باعث شده تا پلیر خود به خود به روند ادامه بازی کشیده شود که این خود مزیتی برای این بازی به شما میرود.

پویا حسین زاده بازدید : 320 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی tekken 3 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی tekken 3 حجم کم برای pc

 

کمتر کسی در این روزها پیدا میشود که سری بازیهای tekken را بازی نکرده باشد . در این پست بازی معروف tekke3 را برای کامپیوتر با حجم فوق العاده کم البته با کیفیت بالا اماده دانلود قرار داده ایم . در این بازی بیشتر شخصیت های اصلی قرار دارند . زمینهای بازی هم همگی موجود میباشند . پیشنهاد دانلود این بازی را به شما میدهیم. امیدواریم نهایت لذت را از بازی ببرید .

 

size:38mb

پویا حسین زاده بازدید : 1148 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کامپیوتری کانتر 1.7 فارسی

 

بازی counter strike انقدر محبوب شده که نیازی به توضیح و تعریف ندارد . بازی کانتر استریک 1.7 فارسی را برای کاربران محترم اماده کردیم . این بازی کاملا فارسی میباشد از جمله رادیو ها و تمامی صداهای موجود در بازی همگی فارسی شده اند . این بازی در بالا ترین کیفیت ممکن میباشد و در  ویندوزهای xp و سون و ویستا تست شده است و نیازی به نصب ندارد و کرک شده و اماده دانلود میباشد . و شکل بعضی از سلاح ها عوض شده است و تمامی رمزهای کانتر 1.6 بر روی این بازی قابل اجرا میباشد .

توجه : حجم اصلی این بازی 1.170G بود که با فشرده سازی حجم ان را به ۶۴٫۵۳ mb رساندیم .
size:۶۴٫۵۳mb

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

پویا حسین زاده بازدید : 869 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

بازی جنگ های صلیبی 2014

| Stronghold Crusader 2 CODEX 2.4 G |

 

Stronghold Crusader 2 نسخه جدید بازی جنگ های صلیبی در سبک استراتژیک است که در سال 2014 توسط استودیو Firefly برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . عاقبت انتظار طولانی دوستداران سری بازی های جنگ های صلیبی به سر آمد و پس از 12 سال سری دوم بازی محبوب قلعه منتشر شد. نسخه جدید این بازی از موتور قدرتمندی بهره می برد و تصاویری سه بعدی را به همراه گیم پلی واقع گرایانه یدک می کشد. باز هم با همان گیم پلی سریع بازی روبرو هستیم که شبیه سازی ساخت قلعه و ساختمان های بازی و انجام مبارزات استراتژیک مواجه هستیم. جنگ های خونین و نوستالژیکی به وقوع می پیوندد و جنگنده های آزاد سرزمین ها در نبردی بزرگ با یکدیگر هستند. تجهیزات جنگی در این سری افزایش یافته است و نیروهای متحد بازی نیز افزایش یافته اند. در بخش مرحله ای بازی پادشاه سوریه نیروهای خود را برای جنگی عظیم آماده کرده است. با یک بازی تکنفره جنگی تاریخی روبرو هستیم که اقتصاد و تصرف سرزمین های اطراف امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

پویا حسین زاده بازدید : 1125 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم تر شده و پرطرفدار 3.3.5 World of Warcraft برای کامپیوتر

بازی کم حجم ورلد اف وارکرافت

دانلود بازی World of Warcraft برای PC

| نسخه 3.5.5  Lich King به پست اضافه شد |

| AddOns به صورت جداگانه به پست اضافه شد |


بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: 17.1 GB

اطلاعات بازی :

جهان وارکرفت یا دنیای وارکرفت (World of Warcraft) نام بازی به سبک MMORPG ساخت شرکت بلیزارد در سال ۲۰۰۴ است که تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. این بازی در حقیقت ادامهٔ داستان نسخهٔ قبل این بازی است که البته سبک آن از استراتژی به چند نفره تغییر کرده است . 

در این بازی شما قادر به انتخاب یک شخصیت از میان 8 قوم بازی که عبارتند از: کوتوله ها, جن های کوتوله, نیم گاوها, غولها, مردگان, اورکها, جن های شب و انسان ها) با ویژگی های ظاهری دلخواه خود هستید که البته باید یک حرفهٔ خاص از میان کاهن, پهلوان, شکارچی, قاتل, جادوگر, ساحر, دروید, کشیش و جنگجو نیز انتخاب کنید که هر یک از آنها ویژگیهای خاص خود را دارند. شرکت بلیرارد برای این بازی دو نسخه ادامه هم تولید کرده است که به آن اقوام جدید و یک حرفه ی جدید اضافه شده است . در بازی دو گروه وجود دارند . این دو گروه سالیان سال است که با هم در حال جنگ هستند . دوستانی که بازیWarcraft 3 را انجام داده باشند خیلی سریع تر می توانند با این بازی رابطه برقرار کنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

پویا حسین زاده بازدید : 151 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

71 دانلود بازی کامپیوتری Robot Rescue Revolution

 

توضیحات: این بار در بازی کامپیوتری Robot Rescue Revolution شما هستید که باید ربات ها را نجات دهید. ربات ها در جایی گرفتارند و شما باید به هر شکل ممکن برای آزادی و رهایی آنها بکوشید. بازی توسط کمپانی مستقل Teyon ساخته و منتشر شده است. گیم پلی بازی به این صورت است که شما باید گذر کردن و جاخالی دادن در برابر دستگاه های شعله افکن و ماشین های تسلا ربات تحت هدایت خود را از جایی که قرار گرفته نجات دهید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 936
  • بازدید کلی : 65,029